הטרנדים הכי חמים לעיצוב מטבח החלומות - Dixon
פתרונות אחסון לדירות קטנות
פתרונות אחסון יצירתיים לדירות קטנות
20 בספטמבר 2018
ארון תריס ניוטון
ארונות אחסון למטבח
22 באוקטובר 2018
טרנדים לעיצוב במטבח


הטרנדים הכי חמים לעיצוב מטבח החלומות

 

הוא אחד החדרים הלוהטים ביותר בבית (תרתי משמע...), הוא מהווה מקום מפגש משפחתי, האזור בבית המהווה גירוי לכל החושים: ריח וטעם בראשם אך גם ראיה ושמיעה, בהוספת האלמנטים המתאימים. אמנם מטבח לא מחליפים כל שנה, אך ישנם אלמנטים שניתן להוסיף או לשנות בקלות יחסית ללא החלפת המטבח כולו. הנה הטרנדים החמים למטבח, אך אלה לא טרנדים חולפים אלא חידושים שיהיו רלוונטיים למשך זמן רב.

 

  • מטבח צבעוני: היום המטבח לא חייב להיות בצבעי שמנת או קרם ואפילו לא בצבע אחר ממשפחת החומים. החידוש שנראה ביותר ויותר מטבחים הוא צביעת אלמנט אחד או יותר בצבעי כחול, ירוק, סגול ועוד. כמובן שאתם צריכים לאהוב צבעוניות על מנת לאמץ את החידוש ובכל מקרה לחשוב היטב האם הוא מתאים לטווח ארוך. כדאי לשלב את הצבע באזור קטן או על אלמנט מסוים כדי שלא ימאס.
  • מטבח אקלקטי: מטבח אקלקטי יוצר שילוב של סגנונות שונים ונותן תחושה של ביתיות, חום ותחושה כאילו הכל הונח במטבח באופן מקרי וללא תשומת לב מיוחדת. עם זאת, כדי שהתחושה תהיה ביתית אך קלילה ולא מבולגנת, גם סגנון אקלקטי יש לעצב תוך מחשבה על כל פריט ופריט.
  • שילוב של מדפים פתוחים: רוב המטבחים בנויים מקירות המכילים ארונות סגורים מלמעלה עד למטה. חידוש שניתן לראות לאחרונה הוא שילוב מדפים פתוחים ורחבים על פני קיר שלם. המדפים הפתוחים הם הזדמנות לעיצוב מקורי ולשילוב פריטים מעניינים שיכניסו צבעוניות למטבח.
  • שילוב אלמנטים ייחודיים: גם אם המטבח שלכם מעוצב באופן סולידי, תמיד ניתן להפתיע ולשלב בו אלמנטים מיוחדים שיכניסו עניין. דווקא אם העיצוב סולידי יש להם אפקט גדול יותר. האלמנטים יכולים להיות ידיות מיוחדות ובכלל פרזול מעניין, מנורות תלויות מעניינות ועוד.
  • מטבח חכם: מלבד העיצוב, נושא חם שהולך ומתפתח הוא הפיכת המטבח ליעיל יותר וזאת באמצעות חיבור של מכשירים רבים לסמארטפון ושליטה בהם בעזרת אפליקציה ייעודית. רשימת המכשירים הניתנת לשליטה ובקרה מהסמארטפון הולכת וגדלה: קומקום, תנור ואפילו מכונת קפה. המקרר בכלל השתכלל ומתפקד כמו רובוט כשהוא מנהל מעקב אחר מלאי המוצרים ובלחיצת כפתור גם מבצע את ההזמנה.

היופי והטרנדיים אומנם חשובים אך מה עם האיכות?
הפרזולים בתוך הארונות או המגירות, שלא נראים לעין, גם תופסים משמעות בתכנון הראשוני. רוצים לדעת עוד על הפרזולים שלנו? לחצו כאן
לעמוד ההשראה שלנו בעיצוב הבית לחצו כאן.

לפרטים נוספים צרו עימנו קשר היום

    x
    סייען נגישות
    הגדלת גופן
    הקטנת גופן
    גופן קריא
    גווני אפור
    גווני מונוכרום
    איפוס צבעים
    הקטנת תצוגה
    הגדלת תצוגה
    איפוס תצוגה

    אתר מונגש

    אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

    סייגי נגישות

    למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

    רכיב נגישות

    באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.

    WhatsApp chat