טיפים לאחסון חכם במטבח - Dixon
מטרו גלריה זכוכית לבן מגירה פנימית
למה צריך לשים לב כשקונים מוצרי פרזול?
23 ביולי 2018
אורית גורן
אורית גורן, אורית הנגרית
2 בספטמבר 2018
מגירות מטבח מסודרות


טיפים לאחסון חכם במטבח

 

סירים, מחבתות, תבלינים, מיקסר, בלנדר והרשימה עוד ארוכה: את כל אלה צריך לאחסן במטבח ויש למצוא להם מקום כך שיהיו גם נגישים ונוחים לשליפה. אחסון המטבח הוא אתגר עבור כולם, מבעלי מטבח גדול עד קטן, ומרווקים ועד משפחות גדולות. על בלגן במטבח ניתן להתגבר בעזרת תכנון נכון שישמור על הסדר ועל הארגון:

 

  • תכנון האחסון על פי אזורים: בכדי שהעבודה במטבח תהיה רציפה ונוחה, תכננו את האחסון במטבח על פי אזורים. מומלץ לרכז את המזון באזור אחסון אחד, את הכלים באזור אחד, חומרי הניקוי באזור אחד, משטח לעבודה שלא יהפוך עם הזמן לשטח אחסון, ואזור נוסף המשמש לבישול ואפיה. כך יהיה סדר בעיניים ובראש.
  • אחסון שיאפשר תנועה נוחה ככל האפשר: השתדלו להביא לכך שתוכלו לשלוף דברים בקלות כשהצורך להתכופף או לטפס קטן. יחידת מגירות עם שטח ועומק משמעותיים יקלו עליכם. מגירות בעלות שליפה מלאה, כמו מגירות המטרו והווגה, יאפשרו גישה נוחה לתכולה הפנימית שלהן. בארונות תחתונים, התקינו מתקן נשיאה נשלף וחסכו את הצורך להתכופף לעומקם של מדפים נייחים.
  • לנצל את מלוא השטח: הדבר משמעותי במיוחד למטבחים קטנים אך גם למטבחים גדולים המאובזרים בכלים ומוצרים רבים. ישנם אזורים במטבח שאינם מנוצלים היטב אלא אם חושבים על כך מראש ואלה הם הפינות. כאשר פינה במטבח מהווה חלק מאזור אחסון, למשל בארון פינתי, מומלץ מאוד להתקין פתרון שיאפשר את ניצול מלוא השטח. מתקן כמו למנץ', המורכב מ- 2 מדפים הנשלפים בקלות מחוץ לארון הפינתי, יאפשר לכם לנצל גם את מלוא השטח של הארון. למנץ' של דיקסון עשוי מתכת איכותית כשכל מדף יכול לשאת עד 10 ק"ג.
  • לסדר את אביזרי המטבח לפי תדירות השימוש: קשה להגיע למצב בו כל אביזרי המטבח מסודרים כך שבתנועה קלה הם ישלפו החוצה, לעיתים אין מנוס אלא להתכופף או לטפס. סדרו את הכלים ושאר האביזרים על פי תכיפות השימוש, כשאלה בהם אתם משתמשים לעיתים קרובות יהיו ממוקמים באזור הנוח ביותר כמו המגירה מתחת לשיש.
  • לא לחסוך בפרזול: הפרזול, אותם חלקי מתכת המתווספים למגירה או לארון כמו צירים או מסילות הוא בעיקר פנימי ופחות מושך תשומת לב. עם זאת, לאיכות הפרזול השפעה רבה על נוחות העבודה במטבח. בחרו פרזול המיוצר על ידי חברה בעלת מוניטין בתחום כמו חברת דיקסון. חברת דיקסון משווקת מוצרי פרזול שונים ממתכת באיכות מעולה ומציעה גם פתרונות חכמים לאחסון.

לפרטים נוספים צרו עימנו קשר היום

    x
    סייען נגישות
    הגדלת גופן
    הקטנת גופן
    גופן קריא
    גווני אפור
    גווני מונוכרום
    איפוס צבעים
    הקטנת תצוגה
    הגדלת תצוגה
    איפוס תצוגה

    אתר מונגש

    אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

    סייגי נגישות

    למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

    רכיב נגישות

    באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.

    WhatsApp chat