קולב: מנגנון הורדת הקולבים דומסטה לפתרון אופטימלי | דיקסון
נסתרת סופטליין שליפה מלאה+בולם
מסילה נסתרת איזיפול
9 במאי 2018
מתלה דומסטה פתוח
דומסטה
9 במאי 2018
מתלה דומסטה

מנגנוני הורדת קולבים

מנגנון הורדת הקולבים דומסטה הוא רעיון מצוין. הרכבה קלה ופשוטה, מחיר כדאי וגם לקוחות מרוצים. מותג דומסטה מבית דיקסון, מייצג את המשפחה בכבוד. מנגנון הורדת קולבים איכותי, בעיצוב מעוגל ואלגנטי, מחומרים עמידים ובגימור מעולה. קל מאד להתקנה, מקנה ניצול אופטימלי של חלל הארון ומתכוונן בפתיחה, על מנת שיתאים למספר גדול של דגמי ארונות וכך מנצל את חלקו העליון של הארון בצורה אופטימלית המאפשרת גישה מהירה ונוחה לבגדים.

9 במאי 2018
מתלה דומסטה פתוח

דומסטה

איך עובד מתקן "דומסטה"?

מתקן הורדת קולבים משדרג את ארון הבגדים בצורה משמעותית. באמצעות הוספת מתקן עליו מונחים הקולבים ועליהם החולצות, הז'קטים והשמלות. כאשר הארון סגור המתקן נראה כמוט סטנדרטי, אך כאשר תפתחו את הארון ותעזרו בידית האחיזה בכדי למשוך את המתקן מחוץ לארון הבגדים, הקולבים יהיו נגישים ובגובה שלכם תוך אפשרות הזזה קלה של הקולבים מצד לצד. מצאתם את הבגד המתאים? החזירו את המוט למקומו בקלילות וסגרו את הארון.

המתקן החדשני מאפשר לכל קולב להיות נגיש בצורה מרבית כאילו אחסנתם את הבגדים על מוט נמוך מחוץ לארון. למתקן זה יתרון רב כאשר אתם מאחסנים את הבגדים בצפיפות רבה בחלקו העליון של הארון או כאשר אתם מעוניינים לאפשר לילדים לבחור את הבגדים בעצמם והם עדיין לא גבוהים מספיק להגיע לחלקו העליון של הארון.

הארון שלכם מעולם לא היה מאורגן יותר

מתקן דומיסטה הופך את החלקים בארון המבוססים על תליית קולב הצמוד למשנהו ללא מרווח ביניהם. דמיינו את הפוטנציאל העצום של מוט תלייה הנושא כמות כפולה של בגדים, בגובה רב, מבלי שתצטרכו לפשפש ביניהם כאשר אתם עומדים על קצות האצבעות. קולב אחר קולב אתם יכולים למצוא כל פריט במהירות ומבלי שאף אחד מהבגדים יפול לתחתית הארון.

סידור ארונות הפך למקצוע בתקופה האחרונה, משום שמדובר במטלה לא פשוטה. אם לא התמדתם בסידור יומיומי של תכולת הארון ובשמירה על הארגון והסדר. מתקן דומיסטה ומתקנים נוספים של "דיקסון" יסייעו לכם לשמור על ארון בגדים מאורגן לטווח הרחוק מבלי שתצטרכו להעסיק אדם חיצוני לקיפול או תליית הבגדים.

שתיים עשרה שנות אחריות על חלקי הארון

אנו מעניקים למתקן "דומסטה" בדומה לשאר המוצרים המרכיבים את ארונות הבגדים והמטבח מבית "דיקסון" שתיים עשרה שנות אחריות על מנת שהארון המשודרג בשלל המתקנים הנוספים שלנו, יהיה חלק מהחללים השונים בבית לאורך שנים רבות. אנו מקפידים לייצר כל אחד מהמתקנים שלנו מחומרי גלם איכותיים, ברמות גימור גבוהות תוך בקרת איכות מקסימלית ושמירה על תקנים אירופאיים. המוצרים משווקים גם למותגים מובילים בתחום הארונות, לנגרים ומעצבי פנים ומהווים חלק בלתי נפרד מארונות רבים ברחבי הארץ.

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.

WhatsApp chat