פתרונות אחסון יצירתיים לדירות קטנות - Dixon
עוז חיימוביץ'
עוז חיימוביץ', נגריית אלפנט- חרושת עץ
3 בספטמבר 2018
טרנדים לעיצוב במטבח
הטרנדים הכי חמים לעיצוב מטבח החלומות
10 באוקטובר 2018
פתרונות אחסון לדירות קטנות


פתרונות אחסון יצירתיים לדירות קטנות

 

 

דירות קטנות הן כבר מזמן לא דירות סטודנטים בלבד או דירות הממוקמות בלב ת"א. הבניה הצפופה היום מביאה לכרסום שטחי הדירות לטובת "דחיפת" דירות נוספות. לכן, מציאת פתרונות אחסון יצירתיים לדירות קטנות רלוונטיים לכולם, מסטודנטים, דרך זוגות ועד משפחות עם ילדים בגילאים שונים. אז איך עושים את זה? איך מאחסנים את תכולת הבית בצורה חכמה יותר המתאימה גם לשטח קטן?

  • לנצל גם את הגובה: הדירה לא כוללת רק שטח אלא גם נפח- שטח יחד עם גובה. נסו לנצל את גובה הדירה לא רק לקישוט אלא גם לאחסון. התקנת מדפים להנחת חפצים- גלויים או בתוך קופסאות בעלות מראה אסתטי, או התקנת כוורות עדינות שלא יעיקו ויעמיסו על הדירה אך ישמשו פתרון אחסון מעולה.
  • 1+1: ניתן למצוא היום רהיטים שונים הכוללים בתוכם מקום לאחסון, למשל שולחנות סלון מקסימים המכילים בתחתית מדף או אפילו מעין סל גדול. אלה מהווים מקום מעולה למגוון חפצים שלא מוצאים להם מקום קבוע כמו שלטים לטלוויזיה או למזגן, צעצועים ועוד. כך גם הדומים כיפיים ומעוצבים המשמשים גם כקופסת איחסון. פתרון חביב נוסף הוא מגירה שבתוכה מקום לאחסון קערות המים והאוכל של הכלב.
  • לנצל פינות נסתרות: בבית ישנם אזורים שלא מנוצלים היטב. אחד מהם הוא פינת המטבח המבוזבזת בגלל ארון מטבח פינתי הממוקם בה אך בנוי כך שהפינה למעשה נותרת ריקה. היום ישנם פתרונות לניצול אותה פינה. אחד מהם הוא מתקן למנצ' של חברת דיקסון המתמחה במוצרי פרזול איכותיים. הלמנצ' הוא פתרון אחסון נשלף המאפשר לאחסן חפצים, כולל חפצים גדולים, גם באזור האחורי של הארון. הוא כולל שני מדפים גדולים הנשלפים בקלות. הלמנצ' הוא חלק ממשפחה של פתרונות אחסון לארון פינתי כמו קרוסלות ומתקני שליפה דומים.
  • רהיטים מתקפלים: רהיטים תופסים לא מעט מקום בשטח הדירה. רהיטים מתקפלים הם פתרון החוסך מקום. בכל רגע בו הרהיט אינו בשימוש הוא מקופל ומותיר שטח פנוי. ניתן למצוא מגוון רהיטים מתקפלים כמו שולחן כתיבה מתקפל אשר מחובר לקיר ובמצב מקופל אינו תופס כלל מקום על הרצפה, כסאות ושולחן המתקפלים ומאוחסנים בין מדפים, פינת אוכל שכאשר אינה בשימוש הכיסאות מוצמדים לשולחן ואינם נראים ועוד.

לכל פתרונות האיחסון שלנו לחצו כאן

לפרטים נוספים צרו עימנו קשר היום

    x
    סייען נגישות
    הגדלת גופן
    הקטנת גופן
    גופן קריא
    גווני אפור
    גווני מונוכרום
    איפוס צבעים
    הקטנת תצוגה
    הגדלת תצוגה
    איפוס תצוגה

    אתר מונגש

    אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

    סייגי נגישות

    למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

    רכיב נגישות

    באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.

    WhatsApp chat